طرز خرید ارز دیجیتال Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

توجه داشته باشید که در صورتی که قصد فعالیت در صرافی خارجی را داشته باشید، ابتدا یک کیف پول انتخاب می‌کنید، یک صرافی معتبر ایرانی را انتخاب کرده و احراز هویت را در صرافی انجام می‌دهید، سپس حساب صرافی خود را با ریال شارژ کرده و در نهایت ریال خود را در صرافی ایرانی به تتر و یا ارز دیجیتال دیگر تبدیل کرده و به صرافی خارجی منتقل می‌کنید.

برای انجام ترید در بایننس، باید حساب خود را با یک ارز دیجیتال مثل بیت کوین یا تتر شارژ کنید.

پنج اینفلوئنسر برتر حوزه کریپتو که باید در سال ۲۰۲۲ آنها را دنبال کنید!

دوره‌ی جامع غیرحضوری صفر تا صد ارزهای دیجیتال، آموزش تریدینگ، تحلیل تکنیکال و آشنایی با ماینینگ

دوره‌ی جامع غیرحضوری صفر تا صد ارزهای دیجیتال، آموزش تریدینگ، تحلیل تکنیکال و آشنایی با ماینینگ

همین مراحل را می‌توانید برای هر ارز دیگری در بخش “کیف‌های من” تکرار کنید. بدین ترتیب هر ارزی دارای یک آدرس خواهد بود.

کلید پشتیبانی را حتماً در یک جای امن و خارج از گوشی تلفن همراه خود یادداشت کنید.

شما با توجه آموزش خرید ارز دیجیتال به رفتار ارز دیجیتالی که قصد معامله بر روی آن را دارید، باید بهترین زمان را انتخاب کنید.

اگر قصد دارید مبلغ بالایی را سرمایه‌گذاری کنید، پیشنهاد ما خرید یک کیف پول سخت‌افزاری است.

انتخاب یک کیف پول معتبر برای دارایی‌های شما اولین قدم برای شروع فعالیت در این بازار است. شما برای دارایی‌های خود که ارز فیات هستند یک حساب در بانک دارید، کیف پول ارز دیجیتال درواقع مثل یک حساب بانکی عمل می‌کند و شما برای ارسال، دریافت و نگه‌داری ارزهای دیجیتالی که خریداری کرده‌اید به آن نیاز خواهید داشت.

در هر کجای سایت که هستید، با این دکمه به ابزارها و بخش‌های ویژه‌ سایت دسترسی پیدا کنید

البته فعالیت در بازارهای مالی و علی‌الخصوص بازار ارزهای دیجیتال به خرید و فروش ختم نمی‌شود، بلکه بهتر است شما با شرکت در یک کلاس آموزش ارز دیجیتال چه به صورت حضوری و یا آنلاین اطلاعات خود را در خصوص ماهیت ارزهای دیجیتال، تحلیل نمودارهای قیمتی و دیگر موارد بالا ببرید تا خود به این مهارت برسید که کدام رمزارز را در چه زمانی و با چه قیمتی بخرید و در چه زمانی به فروش برسانید.

مشخصات خود را ثبت و تصویر کارت ملی خود را در سیستم بارگذاری نمایید. اگر اسکن آن را ندارید از دوربین موبایل استفاده نمایید و یک عکس خوانا بگیرید.

توجه: احراز هویت در صرافی بایننس اجباری شده است و به‌دلیل تحریم‌ها، معامله‌گران ایرانی دیگر قادر نیستند در این صرافی معامله کنند.

Report this wiki page